itiraflar

herbişeyime..
bitanecik aşkımm..hayatta hiç kimse için yapmayacağım br şeyi senin için yaptım bunu sende çok iyi biliyorsun.herşey seninle çok daha mutlu olabilmek içindi.ve ben bunun için hiç pişman değilim tolgamm..seni çok seviyorum mis kokulu yarim çok..
Devamı >>
suzi
Kategori : Aşk

İ. Tarihi : 05.06.2011 16:55:35

Okuyan : 3289
ilk ve tekaşkıma.... mektup
6 yıllık bi ilşkim oldu.artık o bana sevgiliden çok dost hayat arkdşı herşey olmuştu yeri geldi ondan nefret ettm yeri geldi ona deliler gbi aşık olduğumu her hücreme kadadr hissettm ve biz ayrılalı 9 ay oldu ama ben hala onu seviyorum hayatıma başka kimsyi sokamyorum artık bende saplantı gbi oldu psikoljim çok bozuk napıcam bilmiorum seni çok seviyorum aşkım her gece rüyamda hala seni görüyorum sesini gülüşünü gözlerini o kadar özledm ki ben artık başkasıyla yapamam ne olur bi ara mesj at buna
Devamı >>
suzi
Kategori : Aşk

İ. Tarihi : 05.06.2011 16:58:01

Okuyan : 3129
metrobüs
slm ben işe giderken mestrobüse bindim oanda metrobüs boştu .her duraga geldıgın de bırazdaha dolmaya basladı ...birden bir kız gördum araa sıar gözlerımıe bakıyor sankı benı yanına çagırıyordu..bende yavas yavasmetrobusun dolma bahanesiyle ona yaklasıyordum ve zamanla tam onun yanına geldım.elim ounun elinin tuttugu yerden tutuyordu elimi yaavaşca yaklaştırdım eline .ilk başta birazçeker gibi oldu sonra o yaklastırmaya basladı. ve son duraaga kadar el ele gıttık .o kadar bakımlı ve guzel bır baayandıkı o anda aklımdan her şey geçirmeye basladım. ve sonra inecegi duraga geldık o ve ben de paşinden indim evine kadar takıp edecektım fakat hava yagmurluydu yanındada başka bir bayan varmı ne yazkı kı takıbımı yarıda bıraktım .ogun işim olmasaydı va hava yagmurlu olmasaydı onu evıne kadar takıp edecektım..teşekkürler
Devamı >>
hasan
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 24.12.2011 13:01:50

Okuyan : 10913
Nasıl olur anlamıyorum
Bence evlilik iyi bir şey değil.Hele severek evlenmek dahada kötü.üstüne üstlük birde çocuk olursa durumunuz dahada vahim.Evet kabul ediyorum ben mutsuz bir erkeğim.Buna sebeb veren eşim. İlgi alakası başka bir erkekle olursa mutlu.Zaten onun başka bir herifle gece gündüz mesajlaşmasını yakalamamın bir sebebide bu yüzündeki mutluluk ve enerji ifadesiydi.Ne kadar aralarında duygusal bir şey geçmedi desede o suratındaki enerji ve mutluluk senin ne haltlar yediğinin ve elin adamını mesajlaşmalarla bağlamaya çalıştığının durumu.Erkeklere sesleniyorum eğer evliyseniz Eşiniz çalışıyorsa, eşinizde enerji ve mutluluk ve güzelleşme belirtileri varsa DİİKKAT..Kontrolleri sıklaştırın.Birde şunu anlamıyorum evlilikte heyecan yokmuşta.Nedir anlamıyorum heyecan .Bizi anamız babamız heyecan yaşayarakmı büyüttü.Başkalarında heyecan arayarakmı büyüttü.İbret alın onları Akıllı olun bayanlar.
Devamı >>
Paranoyak oldum
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 03.05.2012 12:03:19

Okuyan : 6159
Yalan Aşk
Bir dakıka bile aklımdan çıkmayan sevgilim hayatımın tek neşe kaynağı aşşalık herif bana seni seviyorum derken nasıl bir baskasıyla cıkarsın hani ben senin için tektim hani ben senin icin farklıydım hani vaz geçilmezindim neden duygularımla oynadın nedennn:(( umarım ömrünce mutluluk yüzü göremessin umarım benim gibi sevene rastlayamassın sende benim şuanda yasadıklarımın daha fazlasını yasarsın ve en kötü şekilde aldatılırsın türk parasıyla 3 kuruş etmezmişsin aklıma yanayım ben senin gibi şerefsize senin gibi bir adiye nasıl kandımmm ve şimdi gelmiş benden özür diliyorsun hangi yüzle hee benden artık sana yar olmaz artık hayatımda olmıcaksın seni unutmak 2 yılımıda alsa UNUTUCAMMMM evet seni coksevdim çünki ilk sevdiğimdin ilk hatamdın iyiki yolun basındayken gerçek yüzünü görmüşüm Lanet Olsun Sanada Yalan Sevginede :((
Devamı >>
Sevda
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 24.03.2013 15:21:15

Okuyan : 4038
hasret :)
Selam hasret nasılsın söle sahilde bir cay icmeye ve bu sayede birbirimizi tanımaya ne dersin bu arada ist neresindensin ?
Devamı >>
orfi
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 16.08.2011 16:41:22

Okuyan : 2971
HAYALİMSİN
sana aşık oldugumu yüzüne söyleyip utanıp koşarak yanından uzaklaşmıştım öyle sap gibi durup akşamda arkadaşın olarak yanındayım demiştin ama sana olan sevgim bi farklı..bebegin annesine olan sevgisi gibi degil sevgililerin aşıklarınki gibide degil..hava gibi muhtaçlık duyuyorum sana degişiktir..her yer sen dolu.fotograflarına bakıyorum yanındayken yapamam gerçi ama kocaman sarılıp başımı gögsüne gömüp kokunu içime çekmek istiyorum son nefesimi alırmışçasına..benim olmaman belkide özel kılıyor sevgimi ha ne dersin? yüzüne karşı söylememe kararı aldım çünkü seni kaybetmeyi göze alacak kadar cesur degilim daha.. okadaaar çok seviyorum ki,saçmalamaların hatta genel olarak nefret ettigim şeyleri sende sevmeye başlamamı bile önemsiyorum artık. özlüyorum..karşı karşıyken gözünün içine bakıp arkadaşımmış havası veremiyorum üzgünüm.
Devamı >>
meral
Kategori : Aşk

İ. Tarihi : 28.04.2012 17:00:22

Okuyan : 1421
Sevgililer günümüz kutlu olsun MUCİZEM...
Sevgilim,canım aşkım, İlk sevgililer günümüz kutlu olsun.Seni tanıdığım güne şükürler olsun. Seni çok seviyorum ÖMRÜM İyi ki Varsın....
Devamı >>
aşk böcüğüüüüü
Kategori : Aşk

İ. Tarihi : 14.02.2012 09:50:55

Okuyan : 1877
sallaa
aşık oldum belaya düştüm film gibi bir hayatın içine girdim hergün başka bir sorun hergün ayrı bi dert bunun yanında aşkımızıda yaşadık heyecanla adrenalinle karman çorman bişey iştee anlıcanız en çılgın en doruklarda bir aşktı öle birgün geldikii filmin sonuna gelmişiz farkına varmadan birbirimizi yerken öfke nefret aşkımızı kör bi kuyuya çevirdi ne yapıp ne yapıcamı bilmez durumdayım onlamı onsuzmu hayatım devam edicek bilemiyorum ben bilee !!!!!!!!!!!!!
Devamı >>
belalım
Kategori : Aşk

İ. Tarihi : 04.09.2011 19:05:42

Okuyan : 1450
Kendi yapti
Ben 24 yasimdayim. Kocami sevmeyerek evlendim. 6 yillikda evliyiz. Kocam ilk aylar iyiydi sonra cok kotu oldu. Ben kedim cirkinim desem hayir guzelim. Yatakda cok iyiyim kocam sevmez yenilikleri hep monoton olmaq ister. 6 yilda beni baya bi aldatdi basqalariyla. O kadar kizdim bende 2014 yillinin ilk ayinda ilkxosuma gelenle yatdim. Pismanmiyim hayir. Sonra bu ayda basqasiyla tanisdim. Bu defa kizginlikla yox isterek yaptim. Bu evelkinnnen farklidir. Hem davranislariyla , bana karsi ilgisiylede. Kocam bunu fazlasiyla hakediyor.
Devamı >>
Sukara
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 15.03.2014 10:51:05

Okuyan : 55652
   1